ΚΕΜΠ, Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία Γαλάτσι Πατήσια Γαλάτσι

ΚΕΜΠ Κέντρο ειδικής αγωγής & αποκατάστασης Γαλάτσι, Λογοθεραπεία Πατήσια, Εργοθεραπεία, Φυσικοθεραπεία, Ειδική Αγωγή, Μαθησιακές Δυσκολίες, Πρώιμη Παρέμβαση Γαλάτσι, Πατήσια

ΚΕΜΠ Κινητική Εκπαιδευτική Μονάδα Παιδιού
Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία
Γαλάτσι, Πατήσια

www.kemp.gr

Το Snoezelen® είναι ένα πολυαισθητηριακό περιβάλλον που στόχο έχει να διεγείρει ή να καταστείλει τις βασικές αισθήσεις χρησιμοποιώντας χρώματα, μουσική, μυρωδιές, εικόνες και διάφορα αντικείμενα αφής.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Λογοθεραπεία

Διαταραχές λόγου και επικοινωνίας

Καθυστέρηση λόγου - προβλήματα άρθρωσης 

Εξελικτικές γλωσσικές διαταραχές

Τραυλισμός - ταχυλαλία

Δυσφαγία - Παρέμβαση σε σίτιση, κατάποση


Παιδική Φυσικοθεραπεία

Πρώιμη παρέμβαση σε νεογνά και βρέφη με χαμηλό βάρος

Στρατηγική αξιολόγησης - θεραπείας (0-18 μηνών)

Περιοδικό πρόγραμμα υποδείξεων μέσω ειδικών χειρισμών

Μορφές εγκεφαλικής παράλυσης μέσω της μεθόδου Νευροεξελικτικής Αγωγής

Μυικές παθήσεις ή μυοασθένειες - Σύνδρομα - Εκφυλιστικά νοσήματα

Μη φυσιολογική ανάπτυξη αναπνοής - φώνησης

Ελαφρές αποκλίσεις κίνησης - χαλαρά - αδέξια - υπερκινητικά - υποκινητικά παιδιά

Μυοσκελετικά προβλήματα (κύφωση - σκολίωση - λόρδωση)

Μετεγχειριτική φυσικοθεραπεία (από κατάγματα κ.λ.π.)

Παιδιατρική φυσικοθεραπεία

Φυσικοθεραπεία για παιδιά με κινητικές δυσκολίες


Εργοθεραπεία

Λεπτή - αδρή κινητικότητα

Ελλειματική προσοχή - Υπερκινητικότητα

Οργάνωση και συγκέντρωση

Ανάπτυξη δεξιοτήτων και εννοιών

Χωροχρονικός προσανατολισμός

Πρόγραμμα παρέμβασης αισθητηριακής ολοκλήρωσης 

Μέσα τεχνολογικής υποστήριξης


Ειδικό Παιδαγωγικό

Μαθησιακές δυσκολίες - δυσλεξία

Γνωστικές δυσλειτουργίες

Ανάπτυξη γνωστικών λειτουργιών - Οργάνωση σχολικής ετοιμότητας και μνήμης

Κοινωνικοποίηση 

Μέσα τεχνολογικής υποστήριξης (Η/Υ, Tablets, οπτικοακουστικά μέσα)

Προστοιμασία για 1η Δημοτικού


Ψυχολογική Υποστήριξη

Αντιμετώπιση αναπτυξιακών στόχων

Αντιμετώπιση διαταραχών συμπεριφοράς

Εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων

Ανάπτυξη αυτοεκτίμησης

Συναισθηματική ρύθμιση (επίπεδο ωρίμανσης)

Συμβουλευτική γονέων


Όλες οι υπηρεσίες που παρέχουμε γίνονται δεκτές από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία

Τηλ. 2102934713, Κιν. 6938484683
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: Με εύκολη πρόσβαση από Πατήσια

ΚΕΝΤΡΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΓΑΛΑΤΣΙ, ΚΕΝΤΡΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΑΤΗΣΙΑ:
ΚΕΜΠ Κινητική Εκπαιδευτική Μονάδα Παιδιού, Λογοθεραπεία Γαλάτσι
Εργοθεραπεία Πατήσια
Κυπαρισσίας 2 & Πρωτοπαπαδάκη 16-18 Τ.Κ. 11147, Γαλάτσι
Τηλ. 2102934713 Κιν. 6938484683


Το κέντρο ΚΕΜΠ Κινητική Εκπαιδευτική Μονάδα Παιδιού αναλαμβάνει λογοθεραπεία, ειδική αγωγή, μαθησιακές δυσκολίες, εργοθεραπεία, ψυχολογική υποστήριξη παιδιού, συμβουλευτική γονέων, φυσικοθεραπεία για παιδιά, μέθοδος BOBATH, N.D.T, / M.F.R, μέθοδος PECS, μέθοδος TEACCH, μέθοδος MAKATON κ.α.


Το κέντρο ΚΕΜΠ Κινητική Εκπαιδευτική Μονάδα Παιδιού βρίσκεται στο Γαλάτσι και εξυπηρετεί όλες τις γύρω περιοχές Πατήσια, 'Ανω Πατήσια, Κάτω Πατήσια κ.α.



Σχετικές αναζητήσεις: logotherapeia patisia, ergotherapeia galatsi, logotherapeia galatsi, egotherapeia patisia

Κινητική Εκπαιδευτική Μονάδα Παιδιού
ΚΕΜΠ, Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία Γαλάτσι Πατήσια
Κυπαρισσίας 2 & Πρωτοπαπαδάκη 16-18 Τ.Κ. 11147, Γαλάτσι
Τηλ. 2102934713 Κιν. 6938484683
ΚΕΜΠ Κινητική Εκπαιδευτική Μονάδα Παιδιού
Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία
Γαλάτσι, Πατήσια


www.kemp.gr

ΚΑΚΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΗΓΗΣΗ!

Γράφει η κα Ελένη Ίλεμαν σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα της ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ

Οι μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, διάσπαση προσοχής και οργάνωσης, δυσαριθμησία, υπερκινητικότητα ) είναι από τους πιο συχνούς λόγους χαμηλών επιδόσεων στο σχολείο. Σύγχρονες έρευνες αναφέρουν ότι για κάθε 10 παιδιά σχολικής ηλικίας, το 1 τουλάχιστον παρουσιάζει μαθησιακές δυσκολίες.

Τα παιδιά αυτά, αν και έχουν φυσιολογικό επίπεδο νοημοσύνης, δεν καταφέρνουν να ανταποκριθούν στις σχολικές απαιτήσεις και μένουν πίσω σε σχέση με τους συμμαθητές τους. Οι χαρακτηρισμοί «τεμπέλης/α», «ζωηρός/ή» και «αδιάφορος/η» συνοδεύουν αυτά τα παιδιά καθ' όλη τη διάρκεια της μαθητικής τους ζωής, ενώ πολλοί γονείς καταλήγουν με ευκολία στο γνωστό συμπέρασμα «το παιδί μου δεν παίρνει τα γράμματα».

Οι γονείς παρακολουθώντας την εξέλιξη των παιδιών τους, είναι συχνά οι πρώτοι (μαζί με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου), που αντιλαμβάνονται ότι το παιδί τους μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα μαθησιακό και συμπεριφοράς. Είναι σημαντικό να γνωρίζουν τα πιο συχνά στοιχεία που μπορεί να παρουσιάσουν τα:

 

Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Τα σημεία αυτά είναι:

  • Το παιδί παρουσιάζει δυσκολίες στο να ακολουθεί οδηγίες.
  • Το παιδί έχει δυσκολίες στην έμμεση μνήμη.
  • Παρουσιάζει προβλήματα στη γραφή (ορθογραφικά λάθη, αντιστροφές, αντιμεταθέσεις - παραλείψεις γραμμάτων, άσχημος γραφικός χαρακτήρας).
  • Έλλειψη κατανόησης του κειμένου που διαβάζει και απόδοσή του προφορικά (χρειάζεται τριπλάσιο χρόνο από τους άλλους μαθητές).
  • Υπερκινητικότητα.
  • Έχει αδυναμία συγκέντρωσης και οργάνωσης.
  • Έχει δυσκολία στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων και πράξεων.
  • Έχει δυσκολίες να ξεχωρίζει το δεξί από το αριστερό ( πλευρίωση ).
  • Παρουσιάζει δυσκολίες συντονισμού στο περπάτημα, στα αθλήματα και σε δραστηριότητες όπως π.χ. να δέσει τα κορδόνια των παπουτσιών του.

 

Εάν οι μαθησιακές δυσκολίες δεν αναγνωριστούν και δεν αντιμετωπιστούν έγκαιρα, τα μαθησιακά προβλήματα συσσωρεύονται στο Δημοτικό Σχολείο και επιδεινώνονται στο Γυμνάσιο.  

Το παιδί αρχίζει να αισθάνεται «διαφορετικό» απ' τα άλλα παιδιά, αφού ενώ προσπαθεί το ίδιο ή ακόμη και περισσότερο, δεν τα καταφέρνει και εκδηλώνει έντονη άρνηση για το σχολείο και το διάβασμα. Η χαμηλή αυτοεκτίμηση και η ανασφάλεια το συνοδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής ζωής αλλά και στην ενήλικη ζωή του. Συχνά, τα παιδιά αυτά υιοθετούν ένα είδος «σκληρής» και αντιδραστικής συμπεριφοράς, έτσι ώστε να φαίνονται περισσότερο «κακά» παιδιά παρά παιδιά με χαμηλές δεξιότητες.

Η διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών είναι το πρώτο σημαντικό βήμα και γίνεται από ειδικούς παιδαγωγούς που αξιολογούν τη μαθησιακή κατάσταση του παιδιού και το είδος των μαθησιακών δυσκολιών, έτσι ώστε να προτείνουν εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, παράλληλα με το Σχολείο. Μέσα από το πρόγραμμα αυτό επιτυγχάνεται η βελτίωση των σχολικών επιδόσεων, της μαθησιακής ετοιμότητας - ανταπόκρισης και της ψυχολογίας του παιδιού, αλλά βοηθιούνται και οι γονείς ν' αντιληφθούν την κατάσταση και να ισορροπήσουν την κατάσταση στο χώρο του σπιτιού.

Η Κινητική Εκπαιδευτική ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΙΔΙΟΥ προσφέρει ένα αποτελεσματικό τεστ.

Ενδεικτικά σας αναφέρουμε συμπτώματα (το παιδί πρέπει να παρουσιάζει τουλάχιστον 3 απ' αυτά), τα οποία χρήζουν επιστημονικής αξιολόγησης.

Για τα παιδιά του Δημοτικού

  • Δυσκολία στην εκμάθηση άλφα - βήτα και κειμένων.
  • Δυσκολία στην εκμάθηση πολλαπλασιασμού και την επίλυση προβλημάτων.
  • Κατά το διάβασμα - γράψιμο παραλείψεις, αντιστροφές, αντιμεταθέσεις γραμμάτων.
  • Ανυπαρξία τόνων και ορθογραφικά λάθη.
  • Σύγχυση δεξιού - αριστερού.
  • Παραπονιούνται για κούραση, πονοκέφαλο, ζαλάδα όταν μελετούν.
  • Έντονα σημάδια υπερκινητικότητας.
  • Διάσπαση της προσοχής.

 

Για παιδιά του Γυμνασίου

  • Συνεχίζουν να υπάρχουν τα περισσότερα από τα παραπάνω.
  • Τόση να αποφεύγουν το γράψιμο.
  • Ορθογραφικά λάθη και δυσκολία στο γράψιμο εκθέσεων.
  • Δυσκολία στην εκμάθηση αρχαίων ελληνικών και ξένης γλώσσας.
  • Δυσκολία στην κατανόηση σύνθετων εννοιών.
  • Δυσκολία στο να θυμούνται εντολές και νούμερα τηλεφώνων.
  • Έλλειψη αυτοπεποίθησης και αυξανόμενο άγχος.





ASPERGER

Το σύνδρομο Asperger, ή Asperger, είναι μια διάγνωση που χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν στο φάσμα του αυτισμού.

Το 2013, έγινε μέρος μιας ομπρέλας διάγνωσης της διαταραχής του φάσματος του αυτισμού (ASD) στο Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders 5 (DSM-5).

Οι τυπικές έως ισχυρές λεκτικές γλωσσικές δεξιότητες και η πνευματική ικανότητα διακρίνουν το σύνδρομο Asperger από άλλους τύπους αυτισμού.

Το σύνδρομο Asperger γενικά περιλαμβάνει:

1.       Δυσκολία στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις

2.       Περιορισμένα ενδιαφέροντα

3.     Επιθυμία για ομοιότητα.(Ταύτιση με πρότυπο συμπεριφοράς)

4.     Διακριτά πλεονεκτήματα. (Ισχυρή μνήμη και Μαθηματική σκέψη)

Τα δυνατά σημεία μπορεί να περιλαμβάνουν:

1.        Αξιοσημείωτη εστίαση και επιμονή

2.        Ικανότητα αναγνώρισης προτύπων

3.        Προσοχή στη λεπτομέρεια

Οι προκλήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν:

1.        Υπερευαισθησία (σε φώτα, ήχους, γεύσεις κ.λπ.)

2.        Δυσκολία με το δούναι και λαβείν της συνομιλίας

3.        Δυσκολία στις δεξιότητες μη λεκτικής συνομιλίας (απόσταση, ένταση, τόνος κ.λπ.)

4.        Ασυντόνιστες κινήσεις ή αδεξιότητα

5.        Άγχος και κατάθλιψη

Οι τάσεις που περιγράφονται παραπάνω ποικίλλουν ευρέως μεταξύ των ανθρώπων. Πολλοί μαθαίνουν να ξεπερνούν τις προκλήσεις τους χτίζοντας πάνω σε δυνάμεις.

Αν και η διάγνωση του συνδρόμου Asperger δεν χρησιμοποιείται πλέον, πολλά άτομα που είχαν διαγνωστεί στο παρελθόν εξακολουθούν να ταυτίζονται έντονα και θετικά με το ότι είναι «Aspie».

Θεραπείες και υπηρεσίες Asperger

1.       Η γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του άγχους και άλλων προσωπικών προκλήσεων.

2.       Τα μαθήματα κατάρτισης κοινωνικών δεξιοτήτων μπορούν να βοηθήσουν στις δεξιότητες συνομιλίας και στην κατανόηση των κοινωνικών ενδείξεων.

3.       Η λογοθεραπεία μπορεί να βοηθήσει με τον φωνητικό έλεγχο.

4.       Η φυσικοθεραπεία και η εργοθεραπεία μπορούν να βελτιώσουν τον συντονισμό.

5.       Τα ψυχοδραστικά φάρμακα μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση του σχετικού άγχους, της κατάθλιψης και της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ADHD).

Πηγή https://www.autismspeaks.org/


ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΑΛΑΤΣΙ, ΠΑΤΗΣΙΑ:
Στο κέντρο ειδικής αγωγής & αποκατάστασης ΚΕΜΠ πραγματοποιούμε: λογοθεραπεία,  εργοθεραπεία, παιδική φυσικοθεραπεία, ειδική αγωγή, θεραπεία για μαθησιακές δυσκολίες, πρώιμη παρέμβαση, κ.α. εξυπηρετώντας Γαλάτσι και Πατήσια.