Ένα παιδί χρήζει λογοθεραπευτικής παρέμβασης, όταν παρουσιάζει κάποια από τις παρακάτω δυσκολίες:
• Δυσκολία στην έκφραση (δυσλαλία) και στην κατανόηση του λόγου, δυσκολία στο σχηματισμό προτάσεων, στην περιγραφή γεγονότων, στην έκφραση των σκέψεων και των συναισθημάτων του μέσω της λεκτικής οδού, στην έναρξη και διατήρηση μιας συζήτησης, στην εκτέλεση απλών και σύνθετων εντολών.
• Δυσκολία στην καταληπτότητα της ομιλίας του, όταν δηλαδή μπερδεύει τους ήχους σε μία λέξη (δυσαρθρία), κάνει αρθρωτικά ή φωνολογικά λάθη, παραλείπει ή αντικαθιστά φωνήματα σε μία λέξη.
• Δυσκολία στη ροή της ομιλίας του (τραυλισμός), όταν για παράδειγμα, κολλάει, επαναλαμβάνει ή επιμηκύνει συλλαβές ή ήχους, όταν δυσκολεύεται να ξεκινήσει μία πρόταση, όταν παρουσιάζει κάποιο τικ.
• Δυσκολία στην επικοινωνία , λόγω προβλημάτων ακοής (κώφωση-βαρηκοΐα).
• Δυσκολία στη διεξαγωγή λεκτικής ή μη επικοινωνίας, λόγω κάποιας διάχυτης αναπτυξιακής διαταραχής- αυτισμός, εγκεφαλικής παράλυσης, κάποιου συνδρόμου είτε κάποιας σχιστίας.
• Δυσκολία στην σίτιση- κατάποση (δυσφαγία).
Η εργοθεραπεία προσανατολίζεται σ' αυτούς που βρίσκονται σε κίνδυνο για
- Εγκεφαλική παράλυση
- Γνωστική ανεπάρκεια
- Ψυχοκοινωνική δυσλειτουργία
- Νοητική υστέρηση
- Εξελικτικές ή μαθησιακές δυσκολίες
- Δυσπροσάρμοστη συμπεριφορά
- Άλλες διαταραχές ή καταστάσεις
Η παιδιατρική φυσικοθεραπεία είναι ένας διαφορετικός τομέας της επιστήμης της φυσικοθεραπείας.
- Δυσκολίες στην ανάγνωση
- Δυσκολίες στην γραφή - ορθοργραφία
- Δυσκολίες στην αριθμητική
Το πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης είναι ημερήσιο και επιτρέπει σε παιδιά νηπιακής ηλικίας(2,5 εώς 6 ετών) που παρουσιάζουν κινητικές, αναπτυξιακές και αισθητηριακές διαταραχές, να βελτιώσουν την κινητική, συναισθηματική, κοινωνική και γνωστική τους ανάπτυξη μέσα από ένα ασφαλές και δομημένο περιβάλλον.
Αν το παιδί αντιμετωπίζει σοβαρές συναισθηματικές δυσκολίες, τότε ίσως χρειαστεί ψυχοθεραπευτική αντιμετώπιση από ψυχολόγο ή άλλον ειδικό ψυχικής υγείας, καταρτισμένο σε κάποια ψυχοθεραπευτική προσέγγιση
- Προβλήματα συμπεριφοράς, εκρήξεις θυμού, ανυπακοή, επιθετικότητα δυσκολία οριοθέτησης του παιδιού στο σπίτι
- Εκδήλωση έντονης ζήλιας προς τα αδέρφια του
- Δυσκολία στη σύναψη σχέσεων με συνομίληκοκακή επίδοση στο σχολείο, μαθησιακές δυσκολίες
- Άρνηση του παιδιού να μελετήσει τα μαθήματα στο σπίτι κ.α
- Διαταραχές λόγου
- Διαταραχές επικοινωνίας
- Αναπτυξιακές διαταραχές
- Ψυχοκινητική καθυστέρηση
- Αισθητηριακή ολολήρωση
- Διάσπαση προσοχής - υπερκινητικότητα
- Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
- Δυσλεξία - δυσγραφία
- Διαταραχές συμπεριφοράς
- Δυσκολίες κοινωνικοποίησης
- Ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές
Δευτέρα | 09:00 – 21:30 |
Τρίτη | 09:00 – 21:30 |
Τετάρτη | 09:00 – 21:30 |
Πέμπτη | 09:00 – 21:30 |
Παρασκευή | 09:00 – 21:30 |
Σάββατο | ΚΛΕΙΣΤΑ |
Κυριακή | ΚΛΕΙΣΤΑ |
- Φυσικοθεραπεία, Φυσιοθεραπεία
- Εργοθεραπεία
- Λογοπεδικοί, Λογοθεραπευτές