• Λογοθεραπείας : αξιολόγηση και θεραπεία προβλημάτων λόγου και ομιλίας
• Εργοθεραπείας : αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση που στοχεύει στην επίτευξη των δεξιοτήτων όπως προβλέπει η τυπική ανάπτυξη παιδιών και εφήβων ( κινητική ανάπτυξη , κοινωνικοποίηση, παιχνίδι )
• Ειδικής Αγωγής : Υπερκινητικότητα, Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή – Αυτισμός, Σύνδρομο Asperger, Ψυχοκινητική καθυστέρηση, Αναπτυξιακά σύνδρομα
• Αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς και συναισθηματικών δυσκολιών παιδιών και εφήβων
• Πρώιμης παρέμβασης : διαπίστωση του βαθμού σχολικής ετοιμότητας και προετοιμασία των παιδιών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες ώστε να φτάσουν σ’ ένα αποδεκτό επίπεδο μαθησιακής ετοιμότητας πριν την εισαγωγή τους στο οργανωμένο εκπαιδευτικό σύστημα του δημοτικού σχολείου
• Συναισθηματικής στήριξης οικογένειας
• Συμβουλευτικής γονέων (ατομικές και ομαδικές συναντήσεις)
• Συμβουλευτικής ζευγαριών
• Ψυχοθεραπείας (ατομικής, ομαδικής και οικογενειακής)
• Παιγνιοθεραπείας : ψυχοθεραπευτική προσέγγιση που στηρίζεται στη φυσική ανάγκη του ανθρώπου για παιχνίδι και απευθύνεται κυρίως σε παιδιά 3-13 ετών
• Δραματοθεραπείας : η χρήση των θεραπευτικών στοιχείων του δράματος και του θεάτρου στο πλαίσιο της ψυχοθεραπείας παιδιών , εφήβων και ενηλίκων
• Ενισχυτικής Διδασκαλίας : μαθησιακή στήριξη που αφορά τη σχολική ύλη σε παιδιά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
• Επαγγελματικού προσανατολισμού
• Προετοιμασίας μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες για την εισαγωγή τους στο Γυμνάσιο
• Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων για Επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας, Εκπαιδευτικούς και Φοιτητές αντίστοιχων σχολών