CBR1000 RR-R
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΗΜΙ-ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΗΣ ÖHLINS ELECTRONIC CONTROL (S-EC)
Το πιρούνι Öhlins NPX χρησιμοποιεί σύστημα απόσβεσης υπό πίεση, το οποίο προσφέρει μείωση της δημιουργίας φυσαλίδων στο λάδι (σπηλαίωση), για σταθερό έλεγχο της απόσβεσης και βελτιωμένη απορρόφηση των κραδασμών στις υψηλές ταχύτητες. Η αίσθηση πρόσφυσης του εμπρός τροχού έχει επίσης βελτιωθεί. Το πίσω αμορτισέρ προέρχεται ομοίως από την Öhlins: η πάνω βάση εδράζεται στο πίσω τμήμα του κινητήρα για βελτιωμένο έλεγχο στις υψηλές ταχύτητες.ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ BREMBO STYLEMA
Πανίσχυρη δύναμη πέδησης παρέχουν οι τελευταίες ακτινικά τοποθετημένες monobloc δαγκάνες εμπρός φρένων Brembo Stylema με τα τέσσερα έμβολα. Συνδυάζονται με μανέτα και αντλία φρένου της Brembo. Οι δαγκάνες διατηρούν την απαιτούμενη ακαμψία αλλά είναι κατά 7% ελαφρύτερες, με μικρότερο όγκο εσωτερικού υγρού για πιο άμεση απόκριση.ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΨΑΛΙΔΙΟΥ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ RC213V-S
Το αλουμινένιο ψαλίδι - που βασίζεται στο αντίστοιχο της RC213V-S - είναι κατά 30,5 χλστ. μεγαλύτερο, στα 622,7 χλστ. αλλά διατηρεί το ίδιο βάρος με πριν. Η οριζόντια ακαμψία έχει μειωθεί κατά 15%, ενώ η κάθετη ακαμψία διατηρείται για να διασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση στον πίσω τροχό - και την ανάλογη αίσθηση.'LAUNCH CONTROL' ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ
Η CBR 1000RR-R Fireblade SP είναι εξοπλισμένη με Launch Control για αγωνιστικές εκκινήσεις. Περιορίζει τις στροφές του κινητήρα στις 6.000, 7.000, 8.000 ή 9.000 σαλ. (προκαθορισμένα σημεία), ακόμα και με τέρμα γκάζι, ώστε να επικεντρώνεστε μόνο στη χρήση του συμπλέκτη και στα φώτα εκκίνησης. Ένα quickshifter περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, και οι επιδόσεις έχουν βελτιστοποιηθεί με γνώμονα την απόδοση στην αγωνιστική πίστα και την αξιοπιστία.ΕΠΙΛΕΞΙΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ABS
Για μεγαλύτερη ευελιξία (και μαζί με το Rear Lift Control) το ABS διαθέτει δύο επιλέξιμα προγράμματα: το SPORTS mode εστιάζει στις επιδόσεις στο δρόμο, με υψηλή ισχύ πέδησης και λιγότερες διαμήκεις κλίσεις (pitching), ενώ το TRACK mode προσφέρει ισχύ και αίσθηση πέδησης κατάλληλες για αγωνιστικά σιρκουί. Και τα δύο ελέγχονται ηλεκτρονικά από τη μονάδα Inertial Measurement Unit (IMU) έξι αξόνων.
26200.00 €